Brand Strategy
Picture this: je wilt dat jouw doelgroep jouw merk op een bepaalde manier herinnert. Hoe doe je dat? Daar is Brand Strategy voor. Bij Studio Doeners coachen we je in het ontwikkelen van een sterke Brand Strategy. Samen ontdekken we hoe de markt eruitziet die jij wilt aanspreken. We onderzoeken alles wat nodig is om jouw idee krachtig te positioneren bij de juiste doelgroep.
Studio Doeners specialiseert zich in het coachen en vormgeven van jouw idee. Dit gaat hand in hand met een Brand Strategy, Visual Identity en Website. Zo zorgen wij dat jouw idee klaar is om de wereld te verbeteren.
Service Value
Approach
We beginnen bij het houden van een Discovery Workshop in de "Dare"-fase van de Doeners methode. In deze 4 uur durende workshop brengen we alle ins-en-outs van jouw idee in kaart. We ontdekken wat het doel is van jouw idee en wat het plan wordt om deze te bereiken. Wanneer deze workshop is afgerond, valideert Studio Doeners alle bevindingen en brengt op een overzichtelijke manier de markt in kaart. We presenteren een advies en een plan van aanpak. Daarmee zijn we helemaal klaar voor de volgende fase van de Doeners-methode: Direction. We stellen de richting vast van het project in de vorm van een concept en moodboard.
Key Benefits
Brand Strategy is als het fundament van een huis. Als je eerst met de ramen en stenen gaat beginnen, stort het als een kaartenhuis in elkaar. Je hebt een stevig fundament nodig. Dat is wat Brand Strategy is. Een goed gedefinieerde markt is belangrijk om te weten in welk speelveld jouw idee zich bevindt.
Lina Moretti
CMO, Verity Health
“Our brand was evolving fast, but our identity felt disjointed. Menowo brought focus, clarity, and a sharp design system that changed how our team thinks.”
Lower bounce rate
Higher team adoption
“Within six weeks, we launched a new identity, product site, and pitch deck — all with one unified voice. The speed and clarity were unmatched.”

Darren Liu
Founder, Kairo Labs

Sofia Mendes
Creative Lead, Alturos Tech
“Menowo didn’t just deliver design — they helped us rethink how we present ourselves to partners, internally and externally."







